"Mijn mail doet het niet"
Een van de vragen die met regelmaat terugkeren zijn, 'mijn mail doet het niet' of 'mijn mail komt bij de ontvanger in de spambox of ongewenste email wat kan ik hieraan doen?'
Er zijn meerdere mogelijkheden waarom mailverkeer geblokkeerd wordt, mail niet ontvangen wordt of bij ontvanger in de verkeerde map terecht komt. De vragen gaan vooral over het niet afleveren en het niet ontvangen van e-mail berichten.
Er zijn veel technische zaken omtrent de behandeling van emailberichten.
Het is daarom goed om zelf eerst een controle uit te voeren op de werking van het e-mail account.
- stap 1: controleer je eigen emailadres hier
- stap 2: om nog meer details te kunnen controleren is het mogelijk om deze website 3 keer gratis te gebruiken.
Hoe werkt deze website:
- U stuurt zelf een emailbericht aan het op de website aangegeven emailadres.
- Probeer hierbij de inhoud van de e-mail zo goed en echt mogelijk te houden, stuur dus geen lege mail of een mail met als inhoud: test.
- Probeer een onderwerp en een korte tekst te verzinnen bijvoorbeeld:
Onderwerp: Dit is een testbericht.
Inhoud: Dit is een testbericht om te kijken of mijn mailbox correct werkt.
- Als u de mail verzonden heeft dan klikt u in de website op 'Check vervolgens je score'.
- U zult daarna een overzicht te zien krijgen met de resultaten van uw score.
Mocht u er hiermee nog niet uitkomen neem dan contact met ons op.
Wij kunnen u volledig van dienst zijn als uw website en email bij Joomlapartner/ Joomlahostingsupport zijn ondergebracht.
Reacties
By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://joomlapartner.nl/